سرپرست پارک علم و فناوری خوزستان: حرکت پارک علم و فناوری خوزستان به سمت ایجاد اشتغال است
گزارش برگزاری جشنواره
سرپرست پارک علم و فناوری خوزستان: حرکت پارک علم و فناوری خوزستان به سمت ایجاد اشتغال است

در نشست مشاور مدیرعامل بنیاد برکت کشور با سرپرست پارک علم و فناوری خوزستان مطرح شد: حرکت پارک علم و فناوری خوزستان به سمت ایجاد اشتغال است

سرپرست پارک علم و فناوری خوزستان با اشاره به اینکه اشتغال یکی از دغدغه ها اصلی در جامعه کنونی ما محسوب می شود گفت: حرکت پارک علم و فناوری خوزستان به سمت ایجاد اشتغال است.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خوزستان ایرج کاظمی نژاد در نشست با مشاور مدیرعامل بنیاد برکت کشور که صبح امروز ۲۳ مردادماه در حوزه ریاست پارک برگزار شد- بیان کرد: هر حمایت مالی که از شرکت های عضو پارک می شود گامی برای ارتقای آن شرکت محسوب شده که ارتقای شرکت برابر با ایجاد اشتغال است.

وی ادامه داد: معافیت های بیمه ای و مالیاتی، ترک تشریفات، تسهیلات به صورت وام با درصد سود پایین از جمله برخی حمایت های پارک از شرکت ها به حساب می آیند و لزوم این حمایت ها این است که فعالیت این شرکت ها مبتنی بر فناوری باشد.    

کاظمی نژاد افزود: پارک یک تسهیل کننده مسیر در حوزه فناوری برای شرکت ها بوده و در مجموع تلاش دارد مسیر را برای این شرکت ها هموار کند.

سرپرست پارک علم و فناوری خوزستان با اشاره به اینکه مبنای فعالیت شرکت های پارکعلم و فناوری دانش و علم است بر همین اساس شرکت های سالم و آینده داری هستند گفت: نبود فضای ملکی یکی از معضلات اصلی پارک و باعث عدم تمرکز شرکت ها در یک نقطه واحد شده است. هرجند در تلاش هستیم این معضل را برطرف کنیم.

در پایان این نشست قرار شد هر شرکتی از پارک علم و فناوری خوزستان که طرح اشتغال زایی داشته و مورد تایید پارک قرار گرفته باشد مورد حمایت بنیاد برکت قرار گیرد.

(0 نظر)
عبارت امنیتی را وارد نمایید.